مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 21:052023-01-17سياسي

پیری جمعیت دومین تهدید امروز کشور


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه پیری جمعیت دومین تهدید امروز کشور است، گفت: میانگین جمعیت بسیار کم است و باید تلاش کرد تا جمعیت کشور به وضع ایده آل برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یونس پناهی شامگاه سه شنبه در دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، اظهار کرد: تولید علم از اولویت های مهم وزارت بهداشت و درمان است و این مهم به وزارت خانه هویت بخشیده است.

وی با اشاره به تأکیدات مؤکد رهبری معظم انقلاب در خصوص تولید علم، افزود: تولید علم و دانش به وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در نظام جمهوری اسلامی ایران شأن منزلت بخشیده است.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه ایران در تولید علم در منطقه اول و در دنیا رتبه 15 را دارد، گفت: ایران اسلامی در حوزه تولید علم در سال های اخیر توانسته در دنیا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و این روند باید استمرار داشته باشد.

پناهی با تاکید بر قرارگیری در مسیر خودکفایی درمانی و علمی و تاکید مراجع و بزرگان به این حوزه، بیان کرد: توجه به علم و دانش در مرجعیت علمی ایران بسیار حائز اهمیت است و ما در تلاشیم تا علاوه بر استفاده عموم مردم از آن، دنیا نیز به ما مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیری جمعیت دومین تهدید امروز کشور

پیری جمعیت دومین تهدید امروز کشور