مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 21:202023-01-17اقتصادي

تامین 758 هزار لیتر گازوییل برای مرغداری ها و گلخانه های اردبیل


مدیر شرکت فرآورده های نفتی استان اردبیل گفت: در یک ماه اخیر 758 هزار لیتر گازوییل به عنوان سوخت دوم برای مرغداری ها و گلخانه های استان اردبیل تأمین شده است.

- علی مدنی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: تأمین سوخت دوم و جایگزین برای واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش کشاورزی، صنعت و معدن مورد توجه قرار گرفته و سعی ما بر این است تا در کوتاه ترین زمان تأمین سوخت جایگزین این واحدها را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده در تأمین گاز در ایام زمستان و ضرورت ادامه فعالیت مرغداری ها، صاحبان گلخانه و دامداری ها ما از چند ماه پیش در فراخوانی اعلام کردیم که به میزان نیاز این واحدها قادر به تأمین سوخت دوم، گازوییل هستیم که در این زمینه ثبت اطلاعات از طریق سامانه صدف انجام شده است.

مدیر شرکت فرآورده های نفتی استان اردبیل گفت: با تأییدیه این سامانه و نامه ای که جهاد کشاورزی و شرکت گاز در اختیار شرکت نفت قرار می دهد، ما با تعهدنامه ای که از صاحبان این واحدها می گیریم نسبت به تأمین سوخت گازوییل آنها اقدام می کنیم.

مدنی افزود: تعهد اخذ شده از صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف استفاده از این سوخت در محل مورد نظر است و مابه التفاوت قیمت گاز و گازوییل اعمال شده و در آینده از صاحبان این واحدها دریافت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 758 هزار لیتر گازوییل برای مرغداری ها و گلخانه های اردبیل

تامین 758 هزار لیتر گازوییل برای مرغداری ها و گلخانه های اردبیل