مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 21:252023-01-17سياسي

«حسین محسنی» رییس دانشگاه فرهنگیان اردبیل شد


آیین معارفه و تکریم رؤسای پردیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل برگزار و «حسین محسنی» رییس جدید دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل معرفی شد.

- اردبیل- آیین معارفه و تکریم رؤسای پردیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل برگزار و حسین محسنی رییس جدید دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم عصر دوشنبه در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد، با قدردانی از زحمات و تلاش های چندین ساله رضا عبدی رییس پیشین پردیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، حسین محسنی عهده دار این مسئولیت شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در این مراسم اظهار کرد: جایگاه دانشگاه فرهنگیان در بین دانشگاه های کشور، جایگاه برجسته ای است چرا که خروجی این دانشگاه زمینه ساز تربیت نسلی شاخص و ارزنده خواهد شد.

رضا قاسمیان تصریح کرد: مسئولیتی که معلمان ما امروز در مسیر تربیت و تعالی نسل آینده دارند، مسئولیتی سنگین و خطیر است که هر ساعت و دقیقه این مسئولیت می تواند با خیرات، شایستگی ها و نیکی ها همراه باشد.

وی گفت: رسالتی که معلمان بر عهده دارند در حقیقت مسئولیت و مأموریت انبیا و اولیای الهی است چرا که در شایسته ترین مسند زمینه ساز تحول و ایجاد دگرگونی در نسل های آینده خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حسین محسنی» رییس دانشگاه فرهنگیان اردبیل شد

«حسین محسنی» رییس دانشگاه فرهنگیان اردبیل شد