مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 21:502023-01-17پزشكي

خانه های بهداشت و مراکز سلامت منطقه آزاد ماکو بهسازی می شود


مدیرغذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو از بهسازی و رفع مشکلات خانه های بهداشت و مراکز سلامت منطقه آزاد ماکو که دارای مشکلات و وضعیت نامطلوبی هستند, خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرغذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو از بهسازی و رفع مشکلات خانه های بهداشت و مراکز سلامت منطقه آزاد ماکو که دارای مشکلات و وضعیت نامطلوبی هستند, خبرداد.

دکتر اسلام یادگاری 27 دی ماه در جلسه ای که با حضور مدیران بهداشت و درمان شهرستان ماکو به منظور بررسی راهکارهای رفع نقایص، تجهیز و نوسازی خانه های بهداشت منطقه آزاد ماکو ترتیب یافت، بر ضرورت ارتقاء زیرساخت های حوزه بهداشتی و درمانی منطقه و جهت ارائه خدمات بهداشتی بهینه به شهروندان،افزود: با توجه به وضعیت نامناسب فضای فیزیکی خانه های بهداشت روستایی منطقه مقرر شد بعد از انجام کامل مطالعات نیازسنجی و اولویت بندی موضوع، پیشنهاد برنامه پنج ساله تعمیر و تجهیز خانه های بهداشت روستایی منطقه در شهرستان ماکو، شوط و پلدشت تنظیم و توافق نامه ای با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو و دانشگاه علوم پزشکی استان در این راستا جهت رفع مشکلات عمرانی خانه های بهداشت منطقه منعقد شود.

یادگاری با اشاره به هزینه کرد قریب به 200 میلیارد ریالی سازمان منطقه در حوزه سلامت از جمله تجهیز بیمارستان های مستقر در شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های بهداشت و مراکز سلامت منطقه آزاد ماکو بهسازی می شود

خانه های بهداشت و مراکز سلامت منطقه آزاد ماکو بهسازی می شود