مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:002023-01-17سياسي

شهدا قلعه مستحکم برای صیانت از انقلاب اسلامی ساخته اند


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدا قلعه و دژی مستحکم در صیانت از انقلاب اسلامی درست کردند که نسل های آینده به آن فخر و مباهات خواهند کرد.

- مشگین شهر- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدا قلعه و دژی مستحکم در صیانت از انقلاب اسلامی درست کردند که نسل های آینده به آن فخر و مباهات خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهیدان محمدزاده در مشگین شهر اظهار کرد: شهدای ما در حقیقت سند حریت، عزت و شرافت نظام و ملت هستند که هیچ وقت راه، مرام و اهداف آنها رنگ کهنگی به خود نمی گیرد.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در سنین 12 تا 25 سال با غیرت و همتی والا رهسپار جبهه های حق علیه باطل شدند که تنها فلسفه حضور آنها نیز دفاع از کشور، حقانیت اسلام و ناموس این ملت بوده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عده ای امروز از روی بی خبری و گاه عناد و لجاجت راه و آرمان شهدا را در صیانت از این کشور نادیده می گیرند و همسو با اهداف دشمن سعی می کنند مقاصد پلید آنها را همراهی کنند در حالی که شهدا راه عزت و افتخار را برای ما نشان دادند که آن مسیر جز ولایت پذیری و تبعیت از آرمان امام و راه بلند انبیا و اولیا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا قلعه مستحکم برای صیانت از انقلاب اسلامی ساخته اند

شهدا قلعه مستحکم برای صیانت از انقلاب اسلامی ساخته اند