مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:102023-01-17سياسي

شهید محمد بروجردی می تواند دارای یک مکتب باشد


رییس شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران گفت: شهید محمد بروجردی می تواند دارای یک مکتب باشد.

- رضا رحیمی نسب در جلسه شورای اداری بروجرد که 27 دی ماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از فعالیت های حوزه فرهنگ ایثار و شهادت به این معناست که اسطوره ها را به مردم معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: نمونه این اسطوره ها شهید محمد بروجردی از خطه بروجرد بوده که در لرستان و بروجرد نسبت به این شهید کم لطفی و کم توجهی شده است.

رییس شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران با بیان اینکه این شهید نامش در کشور درخشان است، افزود: شهید محمد بروجردی باید پویاتر به نسل جوان معرفی و این شهید می تواند دارای یک مکتب باشد تا بیشتر معرفی شود.

رحیمی نسب با بیان اینکه امید می رود استارت این اقدام از لرستان و بروجرد زده شود، اضافه کرد: نگاه دولت سیزدهم به مجموعه ایثارگران متفاوت است و تلاش دارند تا این نگاه در جامعه وسعت بیشتری پیدا کند.

وی با بیان اینکه مدیران نباید نسبت به فرزندان شهدا و ایثارگران بی تفاوت باشند، ادامه داد: قوانین متعددی وجود دارد که باید به آن ها خاص نگاه شود.

رییس شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران عنوان کرد: در لرستان 81 نفر از فرزندان شهدا با مدرک دکترا بیکار هستند، همچنین پنج هزار نفر از فرزندان ایثارگر در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید محمد بروجردی می تواند دارای یک مکتب باشد

شهید محمد بروجردی می تواند دارای یک مکتب باشد