مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:102023-01-17سياسي

یکشنبه آغاز بررسی بودجه در صحن علنی مجلس/ بودجه 1402 معقول است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید شمس الدین حسینی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال 1402 در کمیسیون تلفیق ضمن تشکر از اعضای کمیسیون و نمایندگان دولت برای تلاش های چند روزه در جهت این اقدام، - حسینی گفت: بودجه 1402 با در نظر گرفتن مجموعه شرایط با واقعیات تنظیم شده است کسی ادعا ندارد که کاملا مطلوب است، اما با توجه به شرایط کلیات معقولی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید شمس الدین حسینی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال 1402 در کمیسیون تلفیق ضمن تشکر از اعضای کمیسیون و نمایندگان دولت برای تلاش های چند روزه در جهت این اقدام، گفت: این 4 روز از ساعت 8 صبح تا 8 شب در سه شیفت کار رسیدگی به بودجه سال آینده را دنبال کردیم.

وی افزود: به استحضار می رسانم مطابق قانون آیین نامه داخلی مجلس، رسیدگی به لایحه بودجه، دو شوری است؛ یعنی باید ابتدا کلیات لایحه را بررسی و تصویب کنیم و بعد از آن وارد شور دوم شویم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: از آنجا که باید این کار در مدت 5 روز انجام می شد از روز شنبه بررسی ها را آغاز کردیم و برای پیشگیری از آنکه روز آخر با کمبود زمان مواجه نشویم کار را در سه نوبت دنبال کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکشنبه آغاز بررسی بودجه در صحن علنی مجلس/ بودجه 1402 معقول است

یکشنبه آغاز بررسی بودجه در صحن علنی مجلس/ بودجه 1402 معقول است