مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:302023-01-17سياسي

افتتاح خانه نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز/ انتشار 55نشریه دانشجویی در دانشگاه


خانه نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امروز هم زمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 27دی دانشگاه تبریز و با حضور عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، صفر نصر اله زاده رییس دانشگاه تبریز، معاون و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، خانه نشریات دانشجویی در ساختمان شهید باکری دانشگاه تبریز افتتاح شد.

در این آیین  عادل طاهری مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز با ارائه گزارشی از فعالیت نشریات دانشجویی در این دانشگاه گفت: در حال حاضر 55نشریه دانشجویی در دانشگاه در زمینهٔ مطالب علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ادبی فعال هستند که توسط تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی و اشخاص حقیقی منتشر می شوند.

طاهری همچنین با اشاره به انتشار الکترونیکی نشریات مذکور به همراه نشر چاپی افزود: علاوه براینکه این نشریات به صورت فیزیکی چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند، در سامانه نشریات وزارت علوم و در سامانه الکترونیکی کتابخانه مرکزی دانشگاه تبریز نیز نمایه سازی الکترونیکی می شوند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز با اشاره به آیین نامه وزارت عتف در خصوص ضرورت ایجاد امکانات بیشتر جهت بهره گیری هر چه بیشتر دانشجویان از نشریات دانشجویی و ترغیب دانشجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز/ انتشار 55نشریه دانشجویی در دانشگاه

افتتاح خانه نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز/ انتشار 55نشریه دانشجویی در دانشگاه