مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 23:002023-01-17اجتماعي

آخرین وضعیت راه های مواصلاتی استان اصفهان/ تردد فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است


رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان با بیان اینکه در همه محورها بارش شدید و سنگین است، گفت: در محورهای سمیرم، شهرضا، فلاورجان و کوهپایه بارش برف گزارش شده و هنوز هم ادامه دارد.

- مریم تاکی رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: از صبح امروز بارش شدید برف در محورهای جنوب، جنوب غرب و محورهای منتهی به استان های چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در همه محورها بارش شدید و سنگین است، افزود: در محورهای سمیرم، شهرضا، فلاورجان و کوهپایه برف گزارش شده و هنوز هم بارش ادامه دارد.

تاکی با بیان اینکه در مناطق کوهستانی مه گرفتگی هم وجود دارد، گفت: بسیاری از مردم بدون داشتن زنجیر چرخ در محورها حضور داشتند و مشکلاتی را برای تردد خود و سایر مردم ایجاد کردند.

رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان از مردم خواست ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری در صورت تردد در محورهای استان، زنجیر چرخ، لباس گرم و اقلام ضروری همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تردد در همه محورهایی که بارش دارند فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است، عنوان کرد: در محور شهرضا-آباده و شهرستان های شرق استان و گردنه ملااحمد و ظفرقند بارش برف هنوز ادامه دارد؛ ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت راه های مواصلاتی استان اصفهان/ تردد فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است

آخرین وضعیت راه های مواصلاتی استان اصفهان/ تردد فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است