مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 23:052023-01-17ورزشي

افتتاح 10 طرح ورزشی همزمان با دهه فجر در مازندران


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان مازندران، گفت: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 10 طرح ورزشی، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری،  نشست کمیته تخصصی ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر، با هدف تشریح و تبیین برنامه های گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و دستگاه های عضو ستاد در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در این جلسه، با تاکید بر برگزاری هر چه بهتر برنامه های دهه مبارک فجر نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: امسال نیز همچون ادوار گذشته جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان مازندران در برنامه ها حضوری پررنگ و موثر ایفا خواهند کرد.

وی ادامه داد: در راستای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از هزار عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی و امور جوانان در سطح استان مازندران اجرا می شود که سعی می کنیم مسابقات و جشنواره های ورزشی با شرکت اکثریت شهروندان صورت گیرد.

عالیشان افزود: دستگاه های عضو ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر با همدلی، همسویی و همراهی یکدیگر ویژه برنامه های متنوع و متعددی را پیش بینی کرده اند تا آنچنان که شایسته ایران عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 طرح ورزشی همزمان با دهه فجر در مازندران

افتتاح 10 طرح ورزشی همزمان با دهه فجر در مازندران