مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 00:002023-01-17سياسي

آغاز مراسم روح بخش اعتکاف از 15 بهمن در گلستان


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از آغاز ثبت نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: مراسم روح بخش اعتکاف در روزهای 15، - 16 و 17 بهمن ماه سال جاری در سراسر گلستان برگزار می شود.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اعتکاف یکی از رویش های انقلابی و عیار معنویت و اخلاق است، سه روز روزه داری و انقطاع از دنباله های متعارف زندگی، توجه به خداوند متعال، معنویت و توحید فرصتی برای بازگشت به خویشتن است.

وی ادامه داد: اینکه انسان بتواند چند صباحی در مکانی مقدس با حی سبحان خلوت کند و به جان و روح خود عطر معنوی و الهی ببخشد بسیار ارزشمند است، اعتکاف یکی از موهبت های الهی است که در دین اسلام به جایگاه و منزلت آن توجه ویژه ای شده و مطالب فراوانی در خصوص اعتکاف وجود دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه انسان در اعتکاف با توشه ای معنوی و اعتقادی راسخ، خود را برای جهاد فی سبیل الله اعم از جهاد اصغر و اکبر و صحنه های تقابل با جبهه های باطل در سیر تمدنی آماده می کند، تصریح کرد: اعتکاف عصاره ای از عبادت ها و فضیلت ها است و انسان در ماه سراسر نور رجب سه روز در بهترین و مقدس ترین مکان روزه داری، تهجد، توسل و تفکر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مراسم روح بخش اعتکاف از 15 بهمن در گلستان

آغاز مراسم روح بخش اعتکاف از 15 بهمن در گلستان