مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:002023-01-18سياسي

اعتکاف عصاره ای از عبادت ها و فضیلت ها است


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت که اعتکاف عصاره ای از عبادت ها و فضیلت ها بوده و در دین ما به جایگاه و منزلت آن فراوان توجه شده است.

- حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اعتکاف اظهارکرد: اعتکاف به فرموده رهبر معظم انقلاب، یکی از رویش های انقلابی و عیار معنویت و اخلاق است، سه روز انقطاع از موارد مادی و توجه به خدا و معنویات و معارف و توحید فرصتی برای بازگشت به خویشتن است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اینکه انسان چند روزی در مکان مقدس با حی سبحان خلوت کرده و جان و روح خود را عطر معنوی و الهی ببخشد، قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: اعتکاف یکی از موهبت های گرانقدر الهی بوده که در دین ما فراوان به جایگاه و منزلت آن اشاره شده است.

دیلمی گفت: انسان با توشه معنوی و اعتقادی راسخ در اعتکاف خود را برای جهاد فی سبیل الله هم جهاد اصغر و اکبر و صحنه های تقابل با جبهه باطل در سیر تمدنی آماده می کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه آدمی در اعتکاف همیشه به یاد خدا بوده و خودش را در محضر خداوند می بیند، ادامه داد: اعتکاف، عصاره ای از عبادت ها و فضیلت ها است و در این سه روز، فرد مؤمن در مقدس ترین مکان روزه دار است و تهجد، توسل، تفکر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف عصاره ای از عبادت ها و فضیلت ها است

اعتکاف عصاره ای از عبادت ها و فضیلت ها است