مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:102023-01-18ورزشي

مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی بسیار مهم و سازنده است


سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است حسن رنگرز و همکارانش می توانند به خوبی چرخه انتخابی را عادلانه و کامل اجرا کرده و به اهدافشان برسند.

- علی اشکانی با خوشبینی به روند اجرای چرخه انتخابی توسط کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و تبعات آتی و مثبت این روند به خبرنگار مهر گفت: حسن رنگرز را سال هاست که می شناسم و با توجه به همین دلیل مطمئنم برنامه های کادر فنی در اجرای چرخه انتخابی به درستی عملی خواهد شد.

پشتوانه سازی و آینده نگری، بخش مهمی از این چرخه انتخابی است که می توانیم به تبعات مثبت آن بسیار امیدوار باشیم.

وی در خصوص رویدادهای بین المللی افزود: با توجه به آغاز سال جدید میلادی و تقویم رویدادهای بین المللی اتحادیه جهانی کشتی، کادر فنی تیم ملی و متولیان فدراسیون نیز طرح و برنامه بسیاری خوبی را تدوین کرده اند تا کشتی گیران بتوانند به خوبی و تا حد امکان در میادین تدارکاتی و رسمی شرکت کنند.

از سوی دیگر امیدوارم تمامی فرنگی کاران مستعد و واجد شرایط در سال جدید میلادی فرصت حضور در مسابقات بین المللی را کسب کرده و نتایج و تجربیات خوبی بدست آورند.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به لزوم حمایت و همکاری همه جانبه متولیان امر برای رسیدن به اهداف بزرگ در میادین جهانی و المپیک گفت: به عنوان کسی که هم به عنوان ملی پوش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی بسیار مهم و سازنده است

مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی بسیار مهم و سازنده است