مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:252023-01-18اقتصادي

اجرای طرح «حراج زمستانی سفر» در سمنان با 30 درصد تخفیف


معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از اجرای طرح «حراج زمستانی سفر» با 30 درصد تخفیف استفاده از تأسیسات گردشگری این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی قاسم زاده، معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان صبح امروز در جمع شماری از مسؤولان این استان اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات ماه های بهمن و اسفند و لزوم مدیریت زمانی و مکانی سفرهای داخلی، برای هم وطنانی که به استان سفر می کنند، تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به هماهنگی انجام شده با رؤسای انجمن های حرفه ای هتلداران و اقامتگاه های بوم گردی استان سمنان، این تخفیف ها با عنوان حراج زمستانی سفر به تأسیسات گردشگری ابلاغ شده است.

قاسم زاده گفت: این تخفیف ها شامل 30 درصد تخفیف اقامت در هتل، هتل آپارتمان، متل و میهمان پذیرهای استان است.

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به اینکه این تخفیف ها شامل اقامت و پذیرایی در اقامتگاه های بوم گردی استان نیز می شود، بیان کرد: تخفیف اقامت در اقامتگاه های بوم گردی 35 درصد و میزان تخفیف پذیرایی این واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «حراج زمستانی سفر» در سمنان با 30 درصد تخفیف

اجرای طرح «حراج زمستانی سفر» در سمنان با 30 درصد تخفیف