مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:402023-01-18بين الملل

گزارش محافل صهیونیستی از تشدید شکاف ها در اسراییل


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، موسسه «مطالعات دموکراسی اسراییل»، دولت نتانیاهو را دارای بیشترین وزیران بی تجربه توصیف کرد و یادآور شد که برای اولین بار در چند دهه اخیر نیز هیچ وزیر اتیوپیایی تبار یا روس تبار در دولت وجود ندارد و در حالی که دو .

- یک موسسه پژوهشی در تل آویو اعلام کرد اغلب صهیونیست ها کابینه نتانیاهو را ناتوان و ضعیف تلقی می کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، موسسه مطالعات دموکراسی اسراییل ، دولت نتانیاهو را دارای بیشترین وزیران بی تجربه توصیف کرد و یادآور شد که برای اولین بار در چند دهه اخیر نیز هیچ وزیر اتیوپیایی تبار یا روس تبار در دولت وجود ندارد و در حالی که دو وزیر غیریهودی در دولت های نفتالی بنت و یاییر لاپید در مسند امور بودند، تمامی وزیران دولت کنونی تنها از میان یهودیان هستند.

16 تن از 30 وزیر نیز کسانی هستند که خانه خود آن ها در مناطقی واقع است که محدوده اسراییل نیست و از نظر قوانین بین المللی اراضی اشغالی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرادیو فردا، در همین حال، نتیجه یک نظرسنجی در نخستین روز های کار دولت نتانیاهو نشان داد که 60 درصد اسراییلی ها معتقدند نتانیاهو در مذاکرات تشکیل ائتلاف ناکام و فاقد آن تسلطی بود که در تشکیل ائتلاف دولت های پیشین از خود نشان می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش محافل صهیونیستی از تشدید شکاف ها در اسراییل

گزارش محافل صهیونیستی از تشدید شکاف ها در اسراییل