مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:502023-01-18اقتصادي

تحقق 70 درصدی تعهدات اشتغال زایی بنیاد برکت در ایلام


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: از ابتدای امسال بیش از 70 درصد تعهدات اشتغال زایی بنیاد برکت در استان با ارائه تسهیلات قرض الحسنه محقق شده و تا پایان سال به تحقق صدرصدی می رسد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: از ابتدای امسال بیش از 70 درصد تعهدات اشتغال زایی بنیاد برکت در استان با ارائه تسهیلات قرض الحسنه محقق شده و تا پایان سال به تحقق صدرصدی می رسد.

محمد زارع ، در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام، اظهار کرد: استان ایلام ظرفیت های بالقوه بسیار خوبی در زمینه گردشگری دارد که با بالفعل کردن آنها می توان در این زمینه توسعه خوبی ایجاد کرد.

وی، با بیان اینکه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، تاکنون تسهیلات زیادی به حوزه صنایع دستی استان اختصاص داده است، افزود: بنیاد برکت طی سالجاری در استان ایلام بیش از 70 درصد تعهدات خود را در زمینه ایجاد اشتغال و افزایش تولید با ارائه تسهیلات قرض الحسنه انجام داده و 30 درصد مابقی هم در حال انجام است که تا پایان سال به صورت صدرصدی محقق خواهد شد.

زارع با تاکید بر اینکه در هر حوزه ای که بتوانیم به رفع محرومیت و توسعه استان کمک کنیم کوتاهی نخواهیم کرد، گفت: توسعه بخش گردشگری و صنایع دستی می تواند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 70 درصدی تعهدات اشتغال زایی بنیاد برکت در ایلام

تحقق 70 درصدی تعهدات اشتغال زایی بنیاد برکت در ایلام