مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:502023-01-18سياسي

معاون سپاه تهران: حق تسلیم در برابر طاغوت های عالم را نداریم


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران تهران بزرگ گفت: همانگونه که مشی امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده حق تسلیم در برابر طاغوت های عالم را نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرتیپ دوم پاسدار محمود توکلی معاون هماهنگ کننده سپاه تهران بزرگ در مراسم گرامیداشت شهدا، جانبازان و مدافعان امنیت که شامگاه سه شنبه 27 دی ماه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج کمیل برگزار شد، اظهار کرد: گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته ای و شهدای مدافعان امنیت، به ویژه 6 شهیدی که سپاه سرافراز تهران در مسیر حفظ امنیت شهر و مردم تقدیم اسلام کرد.

همچنین 1500 جانبازی که در این مسیر به شرف جانبازی نائل آمدند و تمام رزمندگانی که شبانه روز  به مدت 4 ماه از وقت خود و خانواده شان گذشتند و برای حفظ امنیت و دفاع از کیان اسلامی در میدان حاضر شده و پوزه دشمن را به خاک مالیدند.

وی افزود: ایام دهه فجر را که پیش رو داریم تبریک عرض می کنم و امیدوارم با بصیرتی که مردم عزیز ایران دارند، شاهد 22 بهمن پرشوری باشیم و ان شاءالله یکدیگر را به حضور حماسی دعوت کنیم و تمام ظرفیت های خود را برای دعوت مردم به کار بگیریم.

باید کاری کنیم تا آخرین تیر دشمن نیز به سنگ بخورد، حضور میلیونی مردم در 22 بهمن رقم بخورد و این روز نقطه پایان همه فتنه ها در شهر و کشورمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سپاه تهران: حق تسلیم در برابر طاغوت های عالم را نداریم

معاون سپاه تهران: حق تسلیم در برابر طاغوت های عالم را نداریم