مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:552023-01-18حوادث

مرگ خاموش هفت کرمانشاهی در دی ماه امسال


از ابتدای ماه جاری(دی ماه) یک نفر در شهرستان سرپل ذهاب، دو جوان 20 ساله در کارواشی در اسلام آباد غرب، سه کارگر گچ کار در محل استراحتگاه واقع در شهرک «سنقرآباد» بخش بیستون و عصر روز گذشته یک مادر جوان در شهر کرمانشاه به دلیل استنشاق گاز منواکسید کربن جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، با شروع فصل سرما و به دنبال آن استفاده نادرست از وسایل گرمایشی و بی توجهی به نکات ایمنی در به کارگیری این وسایل، با رشد آمار تلفات ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن مواجه هستیم؛ به نحوی که آمار تلفات و مسمومیت گازگرفتگی طی دی ماه در استان کرمانشاه رشد قابل توجهی داشته است.

 از ابتدای ماه جاری(دی ماه) یک نفر در شهرستان سرپل ذهاب، دو جوان 20 ساله در کارواشی در اسلام آباد غرب،  سه کارگر گچ کار در محل استراحتگاه واقع در شهرک سنقرآباد بخش بیستون و عصر روز گذشته یک مادر جوان در شهر کرمانشاه  به دلیل استنشاق گاز منواکسید کربن جان خود را از دست دادند.

مسعود قلعه سفیدی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار فارس با تایید مرگ این مادر جوان بر اثر گازگرفتگی، نسبت به وقوع این حادثه تلخ ابراز تاسف و تأثر کرد و بروز آن را ناشی از بی توجهی به هشدارها پیرامون مخاطرات وسایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ خاموش هفت کرمانشاهی در دی ماه امسال

مرگ خاموش هفت کرمانشاهی در دی ماه امسال