مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:302023-01-18سياسي

در هر منطقه بیش از سه امام موفق داریم


طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر شناسایی و آبادانی مناطق محروم بنیاد علوی شروع به کار کرد و تاکنون اقدامات خوبی را به مردم ارائه داده است.

- حجت الاسلام علی عارفی نسب مدیر میز امامان علوی در بنیاد هدایت در گفتگو با خبرنگار مهر ، به تشریح فعالیت های این مجموعه پرداخت و اظهار داشت: بنیاد علوی طبق سفارش رهبر معظم انقلاب مبنی بر خدمت رسانی در مناطق محروم به میدان آمد و معاونت پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی با الگوی امامت کار خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام عارفی نسب با اشاره به نحوه همکاری بنیاد علوی و بنیاد هدایت، گفت: در بحث جذب، استقرار، گزینش و توانمند سازی امامان با سازمان تبلیغات و بنیاد هدایت قراردادی امضا شد؛ سال 99 در شروع کار، 12 شهرستان محروم تحت پوشش قرار گرفت و هر سال به تعداد آن افزوده شد و در سال دوم به 22 شهرستان رسید و اکنون 44 منطقه در کل کشور پوشش داده می شود.

در هر استان یک شهرستان یا بخش و یا بیشتر فعالیت دارند که در مجموع 640 امام در این مناطق مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

مدیر میز امامان علوی در بنیاد هدایت ضمن توضیح هدف از اجرای این طرح، پیشرفت چشمگیر در عمل به تعهدات را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: در سال اول فراتر از قرارداد اقدام شد و در جذب و استقرار موفق عمل کردیم به صورتی که طبق قرارداد باید 200 روحانی جذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هر منطقه بیش از سه امام موفق داریم

در هر منطقه بیش از سه امام موفق داریم