مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:452023-01-18ورزشي

صعود تیم ملی هندبال به جمع 24 تیم برتر جهان با حمایت ایرانسل


تیم ملی هندبال مردان کشورمان، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای اولین بار در تاریخ، از گروه خود در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی جهان صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، تیم ملی هندبال ایران، در دومین سالی که با حمایت ایرانسل در رقابت های بین المللی شرکت می کند، با صعود از گروه خود در رقابت های قهرمانی جهان و قرار گرفتن در جمع 24 تیم برتر جهان، تاریخ ساز شد.

در آخرین روز دیدارهای مرحله مقدماتی گروه A رقابت های قهرمانی جهان که دوشنبه 26 دی ماه 1401 در کشور لهستان برگزار شد، تیم ملی مونته نگرو مقابل شیلی به برتری رسید تا تکلیف سه تیم صعود کرده از این گروه به مرحله دوم مسابقات جهانی مشخص شود.

با این نتیجه تیم های ملی ایران، مونته نگرو و اسپانیا از گروه A مسابقات قهرمانی جهان صعود کردند و در جمع 24 تیم برتر جهان جای گرفتند.

این اولین بار است که تیم ملی هندبال مردان ایران به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان صعود می کند.

براین اساس ملی پوشان هندبال ایران در دور اصلی مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان، چهارشنبه 28 دی به مصاف اسلوونی خواهند رفت.

آن ها در دومین دیدار، جمعه 30 دی باید مقابل فرانسه به میدان بروند و آخرین دیدار آن ها در این مرحله، یکشنبه 2 بهمن مقابل لهستان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود تیم ملی هندبال به جمع 24 تیم برتر جهان با حمایت ایرانسل

صعود تیم ملی هندبال به جمع 24 تیم برتر جهان با حمایت ایرانسل