مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:502023-01-18اجتماعي

بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای پاکی هوا


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران قانون هوای پاک را از موضوعات حساس و کلیدی بیان کرد و گفت: باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای اجرای این قانون بهره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا علیخانی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت آلودگی هوا در استانداری با اظهار این که قانون هوای پاک به عنوان موضوعات حساس و کلیدی به شمار می رود، اظهار داشت: در حال حاضر دولت با هماهنگی وزارت کشور و دستگاه های دیگر قانون هوای پاک را به عنوان مسئله مهم در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان این که معاینه فنی خودرو، اسقاط خودروهای فرسوده، سوخت مازوت از جمله دغدغه ها به شمار می رود، افزود: باید منشاء و علل بروز آلودگی را رصد و بررسی کنیم.

علیخانی با عنوان این که بر لزوم بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای حل دغدغه های فراروی شد و گفت: علاوه براین شهرداری ها نیز می توانند در زمینه اجرایی شدن مصوبات کمیته آلودگی هوا نقش آفرینی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران درباره اسقاط خودرو و مراکز معاینه فنی در استان گفت: وضعیت این مراکز در استان باید بررسی و رصد شود و بررسی کنیم چند درصد خودروها نیازمند اسقاط است.

وی بر لزوم جدی گرفتن قانون هوای پاک تاکید کرد و گفت: آلودگی های کشاورزی، صنعتی و معدنی نیز باید مورد توجه قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای پاکی هوا

بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای پاکی هوا