مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:002023-01-18اجتماعي

شهردار تهران مسئول نیم بها کردن بلیط مترو است+سند


در شرایطی که مصوبه قانونی شورای شهر نیم بها یا رایگان شدن مترو را برعهده شهردار قرار داده است اما شهرداری تهران توپ را در زمین شورای شهر انداخته است و وظیفه قانونی خود را نادیده گرفته است.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ ابتدای دی ماه بود که علیرضا زاکانی شهردار تهران اعلام کرد مصوبه نصف شدن بهای بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی به تصویب رسیده است و بنا شده تا در زمانی که هوای تهران آلوده است بهای بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی نصف شود.

اما با افزایش میزان آلودگی هوا در سطح شهر تهران و عدم اجرایی شدن این مصوبه شهردار تهران اعلام کرد که اجرای این مصوبه نیازمند زیرساخت است و اجرایی شدن مصوبه و نصف شدن بهای بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی منوط به ایجاد این زیرساخت ها است.

پس از این اظهارات شهردار تهران و با وجود اینکه اعلام کرده بود این مصوبه را با جان و پذیرفته و آن را برای وزیر کشور برده است و دلیل عدم اجرایی شدن آن را نبود زیرساخت ها اعلام کرده بود؛ سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد که عدم اجرایی شدن مصوبه عدم تأیید شورای شهر تهران است.

عبدالمطهر محمدخانی گفت: در رابطه با نیم بها شدن بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مصوبه ای داشته است که این مصوبه برای اجرایی شدن نیاز به تأیید شورای اسلامی شهر تهران دارد، قطعاً با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران مسئول نیم بها کردن بلیط مترو است+سند

شهردار تهران مسئول نیم بها کردن بلیط مترو است+سند