مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:002023-01-18اجتماعي

روایت زندگی جوان روستایی که زمان شهادتش به او الهام شده بود


انگار شهادت محسن به او الهام شده بود زیرا دو روز قبل از شهادت وقتی به خانه رفت، سرش را روی پای مادر گذاشت و گفت «مامان من می خوام برم شهید بشم» مادر گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهید محسن نیک مرام ماسوله در تاریخ هفتم شهریور ماه سال 1335 در یک خانواده مومن، مذهبی و روستایی در شهرک تاریخی ماسوله شهرستان فومن دیده به جهان گشود.

آقا محسن، فرزند پنجم یک خانواده پرجمعیت بود که در دوران طفولیت با فوت پدرش که مسافرخانه دار بود از وجود این نعمت محروم شد و دوران کودکی و نوجوانی را با سختی سپری کرد.

وی دوران ابتدایی و راهنمایی را به خوبی پشت سر گذاشت و تا مقطع چهارم متوسطه در رشته انسانی به تحصیل ادامه داد و سال آخرش دبیرستانش در هیاهوی آن روزهای انقلاب با موج انقلاب همراه شد.

محسن، فردی بسیار مهربان، خوش برخورد، دارای روابط عمومی بالا و بسیار پر جنب و جوش فعال بود و در همان سال های نوجوانی علاوه بر اینکه به تحصیل علم می پرداخت کار هم می کرد و در یک عکاسی به عنوان کمک مشغول به کار شده بود.

با اینکه خانه شان برعکس خانه های امروزی کوچک و تعداد بچه ها زیاد بود اما با برادرانش سازش داشته و مهربان بود و تمام کارهای او حالت طنز داشت و همیشه با گشاده رویی صحبت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زندگی جوان روستایی که زمان شهادتش به او الهام شده بود

روایت زندگی جوان روستایی که زمان شهادتش به او الهام شده بود