مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:052023-01-18فرهنگي

اهدای چهار جایزه ویژه در بیستمین جشنواره کتاب و رسانه


دبیر علمی بیستمین جشنواره کتاب و رسانه گفت: جوایز در سه حوزه مطبوعات و خبرگزاری ها، رسانه های دیداری و شنیداری و رسانه های اجتماعی اهدا می شود و چهار جایزه ویژه برای اولین بار اهدا می شود.

- ، بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی آغاز شد.

جشنواره کتاب و رسانه را می توان یکی از قدیمی ترین جشنواره های حوزه کتاب دانست؛ این جشنواره در آستانه سومین دهه فعالیت خود بوده و یکی از جشنواره های پر مخاطب برای اهالی حوزه کتاب و رسانه به شمار می رود.

بیستمین جشنواره کتاب و رسانه امسال در دو بخش مسابقه آثار رسانه ای تولیدشده با محوریت کتاب در بازه زمانی دو سال (اول مهر 1399 لغایت 31 شهریور 1401) و بخش ایده پردازی تولید محتوا با موضوع ترویج گونه های جدید کتاب برگزار شده که البته اختتامیه رویداد ایده پردازی تولید محتوای رسانه ای 25 آبان ماه همزمان با روز کتاب، رسانه و زبان فارسی در سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

توجه به گونه جدید رسانه در بیستمین جشنواره کتاب و رسانه سیاوش صلواتیان دبیر بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه در گفتگو با برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می شود افزود: در دوره بیستم من به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای چهار جایزه ویژه در بیستمین جشنواره کتاب و رسانه

اهدای چهار جایزه ویژه در بیستمین جشنواره کتاب و رسانه