مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:052023-01-18اقتصادي

توزیع بیش از 450 هزار لیتر نفت سفید به صورت رایگان در تربت جام


بیش از 450 هزار لیتر نفت سفید توسط 20 دستگاه تانکر به صورت رایگان توزیع و این روند ادامه دارد.

- تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: بیش از 450 هزار لیتر نفت سفید توسط 20 دستگاه تانکر به صورت رایگان توزیع و این روند ادامه دارد.

حسین جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با سفر وزیر نفت تعدادی اقلام به مرور زمان ابتدا 4 هزار که در سه نقطه شهری که بالاترین قطعی گاز را داشت توزیع و همچنین تعداد یکهزار بخاری برقی که به مردم فروخته شد وجه آن با دستور استاندارو بازشدن بانک ها به مردم مسترد خواهد شد.

فرماندار تربت جام ادامه داد: از روز گذشته هلال احمر خراسان 8 هزار قلم کالای گرمایشی والور نفتی به شهرستان ارسال کرد که در قسمتهای مختلف با همکاری گروهای جهادی و بسیجی توزیع شد و قسمتی از اقلام تحویل مولویهای مساجد شد که با نظارت توزیع کنند.

وی با قدردانی از گروهای جهادی و بسیجی درتوزیع اقلام تصریح کرد: همه اقلام گرمایشی و خدماتی که تحویل شهرستان شدبه جامعه هدف تحویل داده شد.

جمشیدی با اشاره به کمبود نان در شهرستان گفت: با توجه به قطعی گاز در 60 درصد شهر و مشکل تأمین نان از مجموع 84 نانوایی شهری 34 نانوایی دوگانه سوز شدند و بطور شبانه روزی اقدام به پخت نان کردند و برای رفع کمبود نان با هماهنگی فرمانداران و جهاد کشاورزی شهرهای همجوار تایباد، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 450 هزار لیتر نفت سفید به صورت رایگان در تربت جام

توزیع بیش از 450 هزار لیتر نفت سفید به صورت رایگان در تربت جام