مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:052023-01-18سياسي

خزعلی: توانمندسازی در حوزه زنان و خانواده باید هدفمند باشد


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار با محوریت خیزش بانوان برای جهانی سرشار از معنوین و عدالت، سخنرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس؛ معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار با محوریت خیزش بانوان برای جهانی سرشار از معنویت و عدالت، گفت: توانمندسازی و مدیریت در حوزه زنان و خانواده باید هدفمند و با برنامه ریزی صحیح صورت پذیرد.

انسیه خزعلی صبح امروز در اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار که به همت معاونت زنان برگزار شد، با بیان معیارهای انتخاب بانوان تاثیرگذار، اظهار داشت: محورهای شناسایی زنان تاثیرگذار از بین زنان اعم از خانه دار ، شاغل وفعال اجتماعی، توانمندی در حوزه فناوری های دیجیتال، فضای مجازی، علم و پژوهش، حوزه کارآفرینی و اشتغال و زنان پیشرو در عرصه های فرهنگی وامور خیریه بوده است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه بیان داشت: هدف از برگزاری این کنگره ملی شناسایی زنان تأثیرگذار در عرصه های فردی، اجتماعی و بین المللی بود و شناسایی این امر از طرق مختلف انجام گرفت.

یکی از راه ها معاونت ها، مشاوره ها و مدیریت های بانوان در سراسر کشور بود که افرادی معرفی شدند و راه دیگر از سامانه فراگیری که راه اندازی شده است، و به شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: توانمندسازی در حوزه زنان و خانواده باید هدفمند باشد

خزعلی: توانمندسازی در حوزه زنان و خانواده باید هدفمند باشد