مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:052023-01-18سياسي

آغاز فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی استان با دو ساعت تأخیر، از هفته آینده


فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی استان از هفته آینده با دو ساعت تأخیر آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت امروز با اعلام این خبر در جلسه مشترک شورای اداری و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان اظهار داشت: شرط دایر بودن ادارات و دستگاه های اجرایی هم استفاده از سوخت جایگزین است و در صورت استفاده از گاز، برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری ادارات تعطیل است اما مدیران باید ترتیبی اتخاذ کنند تا امور ضروری مردم روی زمین نماند، ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی با حضور در ادارات نامه های اداری را پاسخ دهند و کارهای مهم و اساسی خود را پیگیری و دنبال کنند.

استاندار با گلایه مندی از برخی مدیران استان به دلیل همراهی نکردن در مدیریت مصرف انرژی، گفت: تعداد انگشت شماری از دستگاه های اجرایی در مدیریت مصرف انرژی کوتاهی می کنند که نشان دهنده درک پایین از شرایط موجود است.

قناعت از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تصمیمات مغایر با مصوبات ستاد مدیریت مصرف انرژی نگیرند و مصوبات این ستاد را به نحو احسن اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش ما این باشد که کمترین آسیب و ضرر به بخش خصوصی، مردم و بخش دولتی برسد، بیان کرد: باید در مدیریت بحران های مختلف یک واحد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی استان با دو ساعت تأخیر، از هفته آینده

آغاز فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی استان با دو ساعت تأخیر، از هفته آینده