مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:102023-01-18اجتماعي

سلاجقه: در تلاشیم محیط بانان را از جوامع محلی انتخاب کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه شاید در کمتر نقاط دنیا در مناطق خشک و نیمه خشکی مانند تهران اینگونه حیات وحش نزدیک به مناطق مسکونی و شهر ها دیده شوند، - رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه سعی داریم در فرآیند جذب محیط بان، افراد را از جوامع محلی انتخاب کنیم، بیان داشت: امیدواریم دولت نیز در این خصوص نگاه ویژه ای داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه شاید در کمتر نقاط دنیا در مناطق خشک و نیمه خشکی مانند تهران اینگونه حیات وحش نزدیک به مناطق مسکونی و شهر ها دیده شوند، افزود: خوشبختانه بسیاری از شهروندان حیات وحش را به عنوان بخشی از زندگی و چرخه حیات دانسته، شناخت کافی از حیات وحش داشته و در کنار محیط زیست به حفاظت از آن ها کمک می کنند.

وی با بیان اینکه اصل کار حفاظت از حیات وحش کشور را محیط بانان انجام می دهند، گفت: در حدود 3750 محیط بان در کل کشور داریم، یعنی بالای50 درصد مجموعه محیط زیست کشور محیط بان هستند که این میزان نسبت به مساحت کشور و معیار جهانی بسیار ناچیز است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه سعی داریم در فرآیند جذب محیط بان، افراد را از جوامع محلی انتخاب کنیم، بیان داشت: امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاجقه: در تلاشیم محیط بانان را از جوامع محلی انتخاب کنیم

سلاجقه: در تلاشیم محیط بانان را از جوامع محلی انتخاب کنیم