مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:152023-01-18دانش

افتتاح مرکز کارورزی تخصصی روانشناسی در دانشگاه تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، این مرکز با حضور دکتر نصراله زاده رییس دانشگاه، حجت الاسلام دکتر علیزاده، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر حسینی مشاور رییس دانشگاه و رییس پردیس های دانشگاه، - مرکز کارورزی تخصصی روانشناسی در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، این مرکز با حضور دکتر نصراله زاده رییس دانشگاه، حجت الاسلام دکتر علیزاده، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر حسینی مشاور رییس دانشگاه و رییس پردیس های دانشگاه، دکتر نیک زاد، رییس مرکز تحقیقات و علوم فناوری زیستی دانشگاه و جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی افتتاح شد.

دکتر یوسف ادیب رییس دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه تبریز دراین ارتباط گفت: این مرکز بیشتر به منظور انجام فعالیت های آموزشی و بالینی دانشجویان و به خصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی، راه انداز شده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه راه اندازی این مرکز در دانشگاه تبریز برای اولین بار در بین دانشگاه های کشور صورت می گیرد، افزود: مرکز کارورزی تخصصی روانشناسی این دانشکده در فضای به وسعت 50 مترمربع در ساختمان شماره 2 دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز راه اندازی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز کارورزی تخصصی روانشناسی در دانشگاه تبریز

افتتاح مرکز کارورزی تخصصی روانشناسی در دانشگاه تبریز