مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:202023-01-18فرهنگي

اعضای هیأت انتخاب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند


دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام اسامی هیٲت انتخاب این دوره، از اعلام اسامی فیلم های بخش سودای سیمرغ تا پنجم بهمن ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، مجتبی امینی با اشاره به فضای خاص و ویژه برپایی این دوره جشنواره، گفت: امسال شرایط متفاوت آماده سازی فیلم ها و برنامه های اجرایی، سبب شد همکاران من در ستاد جشنواره، تلاش مضاعفی داشته باشند تا بتوانیم در بخش های مختلف، شاهد رویدادی مطلوب و کیفی باشیم.

وی در ادامه گفت: جشنواره چهل ویکم با شعار اخلاق، امید و آگاهی برگزار می شود و خوشبختانه بر اساس این چشم انداز و با مساعی مدیران فرهنگی و هنرمندان سینمای ایران، آثار خوبی به این دوره جشنواره رسیده است و حضور این فیلم ها یک جشنواره پرشور و پرنشاط را نوید می دهد.

دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همچنین با معرفی اعضای هیٲت انتخاب جشنواره چهل ویکم گفت: هیٲت انتخاب این دوره را آقایان حبیب احمدزاده (نویسنده و کارگردان)، دکتر رضا پورحسین (استاد دانشگاه و مدیر فرهنگی)، روح الله سهرابی (نویسنده، کارگردان و مدیر کل اداره نظارت بر عرضه و نمایش آثار سینمایی)، محمدرضا شرف الدین (تهیه کننده)، پرویز شیخ طادی (نویسنده و کارگردان)، محمدرضا عباسیان (د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیأت انتخاب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

اعضای هیأت انتخاب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند