مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:202023-01-18اقتصادي

جدال شهرداری رزن و سرمایه گذار


مجری طرح حمل و نقل عمومی ارزان روستایی شهرستان رزن تقاضای خود برای دریافت مجوز کسب و کار حمل و نقل عمومی را سال گذشته به صورت همزمان به دو شهرستان رزن و درگزین تحویل می دهد.

- بنا به گفته سرمایه گذار، از سال گذشته تاکنون پیگیر اجرای طرح بوده اما به نتیجه نرسیده و تا موضوع پایانه و غرفه و جایگاه درون شهری این طرح در محل ثبت شرکت(رزن) توسط مراجع ذی صلاح از جمله شهرداری رزن حل و فصل نشود با وجود صرف هزینه چند میلیاردی، امکان دریافت پروانه فعالیت شرکت وی با عنوان وجود نخواهد داشت و در این رابطه نیازمند حمایت مسئولان و دستگاه های ذیربط است.

شهردار رزن هم در رابطه با عدم همکاری خود در این طرح دلایل خاصی دارد که این خبرگزاری بدون جانبداری از سرمایه گذار طرح و نیز شهرداری رزن دلایل آنها را انعکاس می دهد.

مجری طرح حمل و نقل عمومی ارزان روستایی رزن در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان براساس قانون مجوز ثبت شرکت بنده را با موضوع حمل و نقل برون شهری مسافر در سال گذشته صادر کرد و شرکت در خردادماه به ثبت رسید.

شاهدی پور گفت: این شرکت تازه تأسیس برای دریافت پروانه فعالیت در گام اول اقدام به خرید شش دستگاه خودروی سواری مدل 1401 شامل پنج دستگاه خودروی سواری کلاس پژو 405 و یک دستگاه خودروی سواری کلاس سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال شهرداری رزن و سرمایه گذار

جدال شهرداری رزن و سرمایه گذار