مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:252023-01-18اجتماعي

2 سازمان منابع طبیعی و محیط زیست باید ادغام شوند


برای نجات از مشکلات مربوط به منابع طبیعی کشور باید سازمان منابع طبیعی از زیر مجموعه وزارت کشاورزی آزاد و به همراه سازمان محیط زیست تبدیل به وزارتخانه شود.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای نجات از مشکلات مربوط به منابع طبیعی کشور باید سازمان منابع طبیعی از زیر مجموعه وزارت کشاورزی آزاد و به همراه سازمان محیط زیست تبدیل به وزارتخانه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ششمین جشنواره ملی روز جنگلبان و جان نثاران منابع طبیعی اظهار داشت: ادغام منابع طبیعی در محیط زیست و تبدیل آنها به وزارتخانه بحث کارشناسی است که این اتفاق باید روزی رخ دهد، آورده های این مجموعه مربوط به همان چهار سالی است که این تشکیلات وزارتخانه بود.

وی افزود: وزارت منابع طبیعی حتماً باید در کشور تشکیل شود تا مجموعه منابع طبیعی و محیط زیست در قالب یک ساختار واحد کنار هم و هماهنگ در کنار یک دیگر قرار گیرند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: برای ادغام سازمان محیط زیست و منابع طبیعی و ایجاد یک وزارتخانه جدید نامه ای نیز به رییس جمهور نوشته ام.

وی اظهار داشت: نظرات مثبت و منفی کارشناس در این ارتباط وجود دارد اما نیازمند ادغام 100 درصد هستیم تا یک ساختار نو برای محیط زیست و منابع طبیعی کشور طراحی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 سازمان منابع طبیعی و محیط زیست باید ادغام شوند

2 سازمان منابع طبیعی و محیط زیست باید ادغام شوند