مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:252023-01-18سياسي

آغاز فعالیت دوباره دستگاه های اجرایی به شرط استفاده از سوخت دوم، از هفته آینده


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: فعالیت دستگاه های اجرایی و ادارات استان به شرط استفاده از سوخت دوم از هفته آینده از سرگرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده با بیان این مطلب در جلسه مشترک شورای اداری و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان، خاطرنشان کرد: با فعالیت دوباره ادارات و دستگاه های اجرایی، خدمات به صورت حضوری به مردم ارائه می شود.

وی با تأکید بر این که تعطیلی ادارات را بیش از یک هفته نخواهیم داشت، متذکر شد: باید دستگاه های اجرایی نسبت به تأمین سوخت جایگزین اقدام کنند،لذا بازگشایی ادارات به شرط استفاده از سوخت جایگزین خواهد بود.

به گفته وی؛ روند کار پیگیر شد و به جهت مدیریت شرایط، جلسات ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت انرژی با همکاری دستگاه های متولی به صورت مستمر در حال برگزاری است.

معاون استاندار با بیان اینکه افت شدید فشار گاز را در استان داشتیم اما با این وجود تأمین و پایداری گاز خانگی در اولویت قرار گرفت، بیان کرد: در برخی شب ها فشار گاز استان تا زیر 50 پی اس آی هم رسید اما با مدیریت و تلاش جهادی و فنی تیم های امدادی، قطعی گاز نداشتیم.

عباس زاده گفت: قطع گاز صنایع و اصناف، استفاده از سوخت جایگزین در مراکز درمانی، قطع گاز جایگاه های سی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت دوباره دستگاه های اجرایی به شرط استفاده از سوخت دوم، از هفته آینده

آغاز فعالیت دوباره دستگاه های اجرایی به شرط استفاده از سوخت دوم، از هفته آینده