مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:302023-01-18دانش

مطالعه ژنتیک یک میکروب اقیانوسی اسرارآمیز با دستگاه توالی یاب نانوحفره ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با همکاری محققان گروه مهندسی عمران و محیط زیست MIT، دانشگاه وورزبورگ در آلمان، دانشگاه هاوایی در مانوا، - با همکاری محققان گروه مهندسی عمران و محیط زیست MIT، دانشگاه وورزبورگ در آلمان، دانشگاه هاوایی در مانوا، دانشگاه ایالتی اوهایو و شرکت آکسفورد نانوپور یکی از میکروب های اسرارآمیز اقیانوسی که مسئول تولید اکسیژن است، مورد مطالعه قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با همکاری محققان گروه مهندسی عمران و محیط زیست MIT، دانشگاه وورزبورگ در آلمان، دانشگاه هاوایی در مانوا، دانشگاه ایالتی اوهایو و شرکت آکسفورد نانوپور یکی از میکروب های اسرارآمیز اقیانوسی که مسئول تولید اکسیژن است، مورد مطالعه قرار گرفت.

دانشمندان روش جدیدی برای به اشتراک گذاری اطلاعات ژنتیکی در یک میکروب اقیانوسی کشف کردند.

Prochlorococcus، فراوان ترین ارگانیسم فتوسنتزی در جهان، مکانیسم انتقال ژنی رادارد که ممکن است برای فراوانی و تنوع آن مهم باشد.

از مناطق استوایی گرفته تا قطب ها، اقیانوس های جهان با یکی از کوچکترین ارگانیسم ها پر شده اند: نوعی باکتری به نام Prochlorococcus، که با وجود اندازه کوچک آن ها، به طور جمعی مسئول بخش قابل توجهی از تولید اکسیژن اقیانوس ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه ژنتیک یک میکروب اقیانوسی اسرارآمیز با دستگاه توالی یاب نانوحفره ای

مطالعه ژنتیک یک میکروب اقیانوسی اسرارآمیز با دستگاه توالی یاب نانوحفره ای