مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:452023-01-18ورزشي

مراحل ورود به ورزش قهرمانی چیست؟


کارشناس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در مواردی استعداد ورزشی کودکان از طریق پدر و مادر آگاه به ورزش کشف می شود.

- سونیا لطف الهی در گفت وگو با ایسنا، درباره شروع زمان ورزش قهرمانی، اظهار کرد: اولین قدم برای ورود به ورزش قهرمانی علاقه است و بعد از علاقه، استعداد در وهله دوم قرار دارد زیرا ممکن است فردی استعداد خاصی در یک ورزش نداشته باشد ولی براساس علاقه و پشتکاری که دارد، بتواند خود را به حد عالی برساند.

وی افزود: علاقه انگیزه را نیز ایجاد می کند و ممکن است افراد از ورود به ورزش قهرمانی انگیزه های مختلفی همچون دیدن شده و شهرت یا انگیزه مالی و کاری داشته باشند زیرا در بین قهرمانان ورزشی نیز کسانی هستند که دوست دارند از طریق ورزش درآمد نیز داشته باشند که نفرات برجسته ای از ورزشکاران توانسته اند از این مزایا استفاده کنند.

این مسئول با بیان اینکه اگر ورزشکاری در ورزش قهرمانی به جایی که می خواهد برسد لذتی دارد که در حوزه های دیگر نیست و ورزش قهرمانی یکی از راه هایی است که برای کشور افتخارآفرینی و نام آوری دارد، تصریح کرد: کشف استعداد در کودکان نیز به دو صورت رخ می دهد به این صورت که در برخی موارد استعداد از طریق پدر و مادر آگاه به ورزش کشف می شود یا خود کودک از طریق تماشای مسابقات و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل ورود به ورزش قهرمانی چیست؟

مراحل ورود به ورزش قهرمانی چیست؟