مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:002023-01-18سياسي

توطئه های دشمن در جنگ ترکیبی با بصیرت مردم خنثی شد


فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت: در جنگ ترکیبی که دشمن با تمام امکانات و شخصیت ها و تجهیزات وارد میدان شده بود، حضور مردم بابصیرت این توطئه ها را خنثی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران شامگاه سه شنبه در همایش تجلیل از بسیجیان حافظ امنیت شهرستان بهارستان که در محل حسینیه یزدیها در نسیم شهر برگزار شد، اظهار کرد: در جنگ ترکیبی اخیر که دشمنان ایران اسلامی بیشتر از جنگ تحمیلی در صحنه بودند و با استفاده از تمام امکانات، تجهیزات، شخصیت ها و برخی سلبریتی های خود فروخته و حتی با پول گاو شیر ده عربستانی وارد میدان شده و این جنگ را طراحی و تنظیم کرده بودند، اما حضور مردم با بصیریت در صحنه دفاع، این توطئه ها را خنثی کرد.

سردار ذوالقدر افزود: امنیت و آرامش امروز کشور و منطقه محصول خون شهدای امنیت است که برای حفظ ناموس، اسلام و انقلاب و ارزشهای انقلاب اسلامی، جان عزیز خود را فدا کردند.

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران، با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر در نقاط مختلف کشور، گفت: مسئولین شهرستان بهارستان بدانند،که دشمن با برنامه ریزی دقیق و مهره چینی می خواست امنیت و آرامش شهر شما را برهم بزند و آشوب به پا کند، اما با رشادتها و ایستادگی و مقاومت غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه های دشمن در جنگ ترکیبی با بصیرت مردم خنثی شد

توطئه های دشمن در جنگ ترکیبی با بصیرت مردم خنثی شد