مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:002023-01-18سياسي

آشناسازی آینده سازان با پیشینه انقلاب مردمی ضرورت دارد


سرپرست کانون پروش فکری گیلان با بیان اینکه آشناسازی آینده سازان با پیشینه انقلاب مردمی ضرورت دارد، گفت: تشریح دستاوردهای این نظام مردمی از رسالت های دستگاه های فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلیل میرعظیمی پیش از ظهر چهارشنبه در دومین نشست کمیته کودک و نوجوان با محوریت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب که با هدف سیاست گذاری و هم سوسازی برنامه ها برگزارشد، اظهار کرد: نقش دستگاه های متولی حوزه کودک و نوجوان در این امر بسیار با اهمیت و پر رنگ است.

وی بر ضرورت آشناسازی آینده سازان با پیشینه انقلاب مردمی تاکید کرد و گفت: تشریح روند این حرکت انقلابی و دست آوردهای این نظام مردمی، از رسالت های دستگاه های فرهنگی برای ایجاد پل های میان نسلی و پیش گیری از گُسست های فرهنگی است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان برگزاری مهرواره بومی محلی تی تی ، اعزام کاروان پیک امید در قالب امداد فرهنگی به مناطق روستایی و کم تربرخوردار شهری، مسابقه نقاشی انقلاب باشکوه و برپایی نشست ادبی شاعران و نویسندگان با موضوع ادبیات پایداری، برگزاری آیین ادبی یک آسمان ستاره ، نشست انجمن عکاسان نوجوان با موضوع عکاسی روایی و معرفی عکاسان انقلابی ، بازدیدهای علمی، اجرای نمایش های کتاب خانه ای با عنوان یک نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشناسازی آینده سازان با پیشینه انقلاب مردمی ضرورت دارد

آشناسازی آینده سازان با پیشینه انقلاب مردمی ضرورت دارد