مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:052023-01-18اجتماعي

43 خودرو در شهرکرد در حال پاکسازی معابر شهر از برف هستند


شهرکرد_شهردار شهرکرد با اشاره به بارش برف گفت: 43 خودرو سبک و سنگین خدماتی در سطح چهار ناحیه شهرکرد در حال خدمت رسانی به مردم شهرکرد هستند.

- محمدحسین واحدیان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: همه عوامل از روز گذشته که بارش برف آغاز شد، مشغول به کار شدند.

وی افزود: 43 دستگاه سبک و سنگین خدماتی، برف روب، گریدر، تراکتور، لودر، ماشین های نمک پاش و… در سطح چهار ناحیه شهرکرد در حال خدمت رسانی به مردم شهرکرد هستند.

شهردار شهرکرد ادامه داد: برف استمرار طولانی داشت و تا پاسی از شب ادامه داشت، با این وجود و با وجود پایین بودن درجه حرارت دما عملیات برف روبی و شن و نمک پاشی به صورت مستمر انجام شد.

واحدیان عنوان کرد: حدود 750 تن شن و نمک در سطح در معابر مختلف شهرکرد پخش شد، این اقدام به صورت شیفتی انجام می شد و در حال حاضر هم عوامل مشغول به کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر معابر اصلی شهرکرد پاکسازی شده و معابر فرعی نیز پاکسازی اولیه انجام گرفته است، محدودیتی برای تردد شهروندان در سطح شهرکرد وجود ندارد.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: در منظریه، میرآباد شرقی و میرآباد غربی در شیفت شب که تردد کمتر شده بود پاکسازی معابر انجام شد و عملیات شن و نمک پاشی از همان شب گذشته در این منطقه انجام گرفت، همچنین مهدیه و اشکفتک در غرب شهرکرد نیز چون دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 خودرو در شهرکرد در حال پاکسازی معابر شهر از برف هستند

43 خودرو در شهرکرد در حال پاکسازی معابر شهر از برف هستند