مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:052023-01-18اجتماعي

بازگشایی مسیر پیست اسکی تاریک دره وظیفه راهداری نیست


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه جاده پیست اسکی تاریک دره براساس مصوبه کمیسیون ایمنی راه ها و مدیریت بحران استان بسته شده است، - گفت: برخی از ورزشکاران اصرار دارند این مسیر بازگشایی شود در حالیکه وظیفه ما نیست.

صفر صادقی راد در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه بازگشایی محور پیست اسکی همدان با سازمان ورزش و جوانان است، اظهار کرد: هر ساله محور پیست اسکی به علت ناایمن بودن بسته می شود اما امسال اصرار دارند باز شود که بازگشایی این مسیر وظیفه ما نیست.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: این مسیر خطرناک و ناایمن است و در صورتی که بازگشایی شود مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

وی درباره آخرین وضعیت راه های استان نیز خاطرنشان کرد: تمامی جاده های استان طی دو روز گذشته برف روبی و بازگشایی شده و در حال حاضر تردد در تمام محورهای استان روان است.

صادقی راد گفت: در حال حاضر همه راه های روستایی استان باز است و هیچ راه بسته ای در سطح استان نداریم همچنین 20 دستگاه ماشین آلات راهداری و چند دستگاه تیغه برف روبی به شهرداری همدان اعزام کردیم تا عملیات برف روبی سطح معابر شهر همدان سریع تر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مسیر پیست اسکی تاریک دره وظیفه راهداری نیست

بازگشایی مسیر پیست اسکی تاریک دره وظیفه راهداری نیست