مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:102023-01-18اقتصادي

میانگین 73 درصدی اقامت در تأسیسات گردشگری استان سمنان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: اقامت در تأسیسات گردشگری استان نسبت به مشابه سال قبل 25 درصد افزایش یافته است.

- امیر کرم زاده 28دی ماه 1401 در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مسافران و زائران (فصل زمستان) اظهار کرد: میانگین اقامت در تأسیسات گردشگری استان از ابتدای سال جاری تا کنون 73 درصد بوده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، 25 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به اهمیت نظارت بر تأسیسات گردشگری خاطرنشان کرد: نظارت و بازدید میدانی با همکاری سایر دستگاه های اجرایی از تأسیسات گردشگری اهمیت فراوانی در ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به گردشگران دارد.

کرم زاده گفت: با توجه به استانداردسازی تأسیسات گردشگری استان بر اساس کمیسیون درجه بندی تأسیسات گردشگری، تعداد هتل های چهار ستاره استان به 2 هتل افزایش یافته است.

او با اشاره به اینکه حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فرصت بسیار مناسبی برای معرفی استان است، افزود: با همکاری سایر دستگاه های اجرایی می توان حضوری فعال در این نمایشگاه داشت.

استاندار سمنان نیز در این جلسه گفت: برپایی بازارچه های صنایع دستی در ایام نوروز بسیار مهم است و لازم است در هر شهرستان حداقل یک بازارچه ایجاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین 73 درصدی اقامت در تأسیسات گردشگری استان سمنان

میانگین 73 درصدی اقامت در تأسیسات گردشگری استان سمنان