مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:152023-01-18فرهنگي

تعداد شعرای خوب جوان از درگذشتگان بیشتر است


مدیر دفتر شعر و موسیقی و عضو هیات علمی هفدهمین جشنواره شعر فجر گفت: شمار شعرای خوب جوان در ایران زیاد است و می توان ادعا کرد از درگذشتگان بیشترند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قزوه، مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود صداوسیما و عضو هیأت علمی هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر درباره این جشنواره گفت: تصمیمات برای برگزیدن منتخبان در این جشنواره به طور جمعی و توسط هیأت علمی اتخاذ می شود، من بیش تر در بخش بین الملل جشنواره فعالیت دارم و در قالب فعالیت های این بخش، تا کنون از شماری از شعرای پارسی زبان دیگر کشورها دعوت بعمل آمده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیش از 10 شاعر از دیگر کشورها در جشنواره شعر فجر حضور دارند، افزود: این شعرا از کشورهای هند، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان برای شرکت در جشنواره در ایران حضور خواهند یافت.

شاعر مجموعه عشق علیه السلام گفت: شعرای پرکار و دارندگان آثار باکیفیت -یعنی کسانی که طی یکسال گذشته به لحاظ کمی و کیفی آثار مطلوبی ارائه کرده اند- به طور طبیعی در فهرست پیشنهادی هیأت علمی جشنواره و در اولویت گزینش قرار دارند.

این شاعر آیینی در توضیح و تعریف شعر خوب افزود: شعر خوب، شعری است که در حافظه بماند، در خاطر مردم رسوب کند و مردم آن را زمزمه کنند؛ شعرِ خوب، شعری است که موسیقی پذیر و آهنگ پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد شعرای خوب جوان از درگذشتگان بیشتر است

تعداد شعرای خوب جوان از درگذشتگان بیشتر است