مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:252023-01-18اجتماعي

افتتاح سومین خانه محیط زیست البرز به مناسبت هفته هوای پاک


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از افتتاح سومین خانه محیط زیست این استان به مناسبت هفته هوای پاک در شهرستان چهارباغ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مد ظله العالی) سومین خانه محیط زیست استان البرز در شهرستان چهارباغ مورخ 27 دی ماه با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان چهارباغ، شهردار و شوراهای اسلامی شهر و شهرستان، بخشدار مرکزی و سایر رؤسای ادارات و گروه های مردم نهاد در بوستان 9 دی حافظیه (ملک آباد) افتتاح گردید.

وی با اشاره به این موضوع که ایجاد خانه های محیط زیست گامی در راستای جلب مشارکت عمومی و مردمی سازی برنامه ها و تحقق شعار سازمان حفاظت محیط زیست (سازمان مردم پایه، هوشمند و فناورانه) گفت: فراهم آمدن فضایی برای مشارکت، حضور آگاهانه، داوطلبانه و مؤثر شهروندان در عرصه های مختلف مدیریت شهری خصوصاً در مباحث زیست محیطی می تواند در بهبود وضعیت محیط زیست شهری و ارتقای توسعه پایدار کمک کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز اظهار داشت: افزایش و گسترش خانه های محیط زیست و جلب مشارکت های مردمی و ایجاد حساسیت های اجتماعی در کنار برنامه ریزی و تلاش مدیران شهری می تواند نقش مهمی در کاهش چالش های محیط زیستی شهرها و محلات آن مانند مشکلات پسماند، مصرف بی رویه آب و انرژی، آلودگی هوا وکمبود فضای سبز و… با ارتقای اطلاع رسانی و آگاهی شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سومین خانه محیط زیست البرز به مناسبت هفته هوای پاک

افتتاح سومین خانه محیط زیست البرز به مناسبت هفته هوای پاک