مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:252023-01-18اجتماعي

16 هزار دانش آموز کرمانشاهی راهی اردوهای راهیان نور می شوند


به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، 16 هزار دانش آموز استان راهی اردوهای راهیان نور می شوند.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، 16 هزار دانش آموز استان راهی اردوهای راهیان نور می شوند.

احمد شایسته در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز رسمی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان کرمانشاه از اول بهمن، گفت: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس تا آخر سال ادامه خواهد داشت.

شایسته سهیمه استان کرمانشاه برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور را 16 هزار نفر اعلام کرد و افزود: محدودیتی برای اعزام دانش آموزان دختر و پسر به اردوهای راهیان نور دانش آموزی نداریم و بر اساس علاقمندی دانش آموزان اعزام ها انجام خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مجازی اردوهای راهیان نور دانش آموزی در دوران کرونا، گفت: سال 1398 آخرین اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور را به صورت حضوری داشتیم که در آن سال هشت هزار دانش آموز استان در اردوهای راهیان نور حضور پیدا کردند.

وی در ادامه با اشاره به ادامه دار بودن اردوهای راهیان نور مجازی برای دانش آموزان، گفت: امسال تاکنون 185 هزار دانش آموز استان به صورت مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار دانش آموز کرمانشاهی راهی اردوهای راهیان نور می شوند

16 هزار دانش آموز کرمانشاهی راهی اردوهای راهیان نور می شوند