مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:352023-01-18اجتماعي

برخورد جدی دستگاه قضا با هنجارشکنان جامعه/ 886 خودرو متخلف در قزوین توقیف شد


برخورد جدی با هنجارشکنان جامعه در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد و بر این اساس 886 دستگاه خودرو متخلف به مدت یک هفته تا یک ماه توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

- حسین رجبی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دشمن فرهنگ کشور و در راس آن حجاب و عفاف را نشانه گرفته و هزینه های زیادی را برای هنجارشکنی در جامعه در نظر گرفته است.

وی افزود: مدیران و مسئولان فرهنگی و تصمیم گیر در حوزه حجاب و عفاف باید اقدامات موثر و فوری در زمینه حجاب و عفاف داشته باشند و به صورت منفعل عمل نکنند.

دادستان قزوین اضافه کرد: در این راستا دستورات قضایی به ماموران راهور و راهنمایی و رانندگی صادر شده تا در صورت مشاهده رانندگان بد حجاب و یا موارد کشف حجاب در خودرو ها ابتدا به صورت تذکر و در صورت عدم رعایت نسبت به توقیف خودرو اقدام کنند.

رجبی ادامه داد: همچنین شماره پلاک خودروهایی که نسبت به کشف حجاب اقدام می کنند توسط سامانه ها و دوربین های نظارتی ثبت و در اختیار پلیس امنیت اخلاقی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در ماه های اخیر 886 فقره خودرو به دلیل عدم رعایت حجاب و هنجار شکنی توقیف و به پارکینگ منتقل شده و برای مالکان و سرنشینان آن نیز پرونده قضایی تشکیل شده و خودروی آنها یک هفته تا یک ماه توقیف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی دستگاه قضا با هنجارشکنان جامعه/ 886 خودرو متخلف در قزوین توقیف شد

برخورد جدی دستگاه قضا با هنجارشکنان جامعه/ 886 خودرو متخلف در قزوین توقیف شد