مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:402023-01-18اجتماعي

خانه محیط زیست بستر مناسبی برای گفتمان سازی است


مدیرکل محیط زیست مازندران، شعار امسال سازمان حفاظت محیط زیست را «محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناوارانه» اعلام کرد و گفت: خانه محیط زیست بستر مناسبی برای گفتمان سازی درست و صیانت از مواهب طبیعی و محیط زیست است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل محیط زیست مازندران، شعار امسال سازمان حفاظت محیط زیست را محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناوارانه اعلام کرد و گفت: خانه محیط زیست بستر مناسبی برای گفتمان سازی درست و صیانت از مواهب طبیعی و محیط زیست است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، امروز در آیین افتتاح از خانه محیط زیست ایزدشهر، با اشاره به تعیین هفته پاک در تقویم ملی کشور، اظهار کرد: تحقق هوای پاک و اراده ملی شعار سازمان حفاظت محیط زیست مطرح شده است.

عطااله کاویان افزود: این هفته با تعامل خوبی که بین مسئولان استانی و شهرستانی به ویژه مدیریت شهری در نور وجود داشت خانه محیط زیست ایزدشهر افتتاح شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، خاطرنشان کرد: شعار امسال در سازمان حفاظت محیط زیست، محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناوارانه است.

کاویان در توضیح محیط زیست مردم پایه، گفت: محیط زیست باید مردمی شود و در حوزه حفاظت محیط زیست مطابق با اصل 50 قانون اساسی مردم پای کار باشند و خانه محیط زیست بستری برای تعامل، تفاهم، همکاری داوطلبانه، موثر و هوشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه محیط زیست بستر مناسبی برای گفتمان سازی است

خانه محیط زیست بستر مناسبی برای گفتمان سازی است