مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:502023-01-18اقتصادي

بازار داغ خرید کرسی و بخاری برقی/خاطره های گذشته زنده شد


افت فشار گاز مردم خراسان جنوبی را به سمت استفاده از کرسی و بخاری نفتی کشانده و خاطره های گذشته را برای آنان زنده کرده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: هوا که به منفی صفر درجه رسید، فشار گاز نیز در خراسان جنوبی دچار نوسانات شد و برخی از شهروندان در استان به ویژه در شهرهای بشرویه و طبس به صورت موردی دچار قطعی گاز شدند.

از طرفی بسیاری از شهروندان خراسان جنوبی برای مدیریت مصرف انرژی و یا برای واحد صنفی و مغازه خود به سراغ خرید بخاری های برقی و نفتی رفتند.

بسیاری از شهروندان نیز در خانه خود کرسی راه انداختند و این نوستالژی قدیمی را زنده کردند.

نوستالژی قدیمی زنده شد فیلم هایی در فضای مجازی دست به دست شده است که نشان می دهد که برخی از مردم به ویژه در مناطق روستایی به سمت استفاده از کرسی روی آورده اند.

همه این موارد باعث شد که بازار بخاری های برقی و نفتی داغ شود و بسیاری از فروشندگان لوازم خانگی این بخاری ها را از انباری مغازه های خود بیرون بیاورند.

رونق استفاده از بخاری های نفتی و برقی به قدری افزایش یافته است که جهادگران برای کمک به مردم در شرایط برودت و سرمای شدید هوا پای کار تعمیر آن آمده اند.

جهادی ها پای کار تعمیر وسایل گرمایشی برقی و نفتی در تاریخ 25 دی ماه، مهدی هنری، رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ خرید کرسی و بخاری برقی/خاطره های گذشته زنده شد

بازار داغ خرید کرسی و بخاری برقی/خاطره های گذشته زنده شد