مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:002023-01-18پزشكي

ساخت دستگاه اکسیژن ساز با قابلیت تشخیص بیماری و تامین هوای سالم برای بیماران


یکی از شرکت های فناور مستقر در مرکز رشد و فناوری دانشگاه شهید رجایی کاشان با استفاده از ذرات نانو به ساخت دستگاه اکسیژن سازی نائل شده که علاوه بر تولید اکسیژن مورد نیاز بیمار قادر به تشخیص هوای سالم از ناپاک، - یکی از شرکت های فناور مستقر در مرکز رشد و فناوری دانشگاه شهید رجایی کاشان با استفاده از ذرات نانو به ساخت دستگاه اکسیژن سازی نائل شده که علاوه بر تولید اکسیژن مورد نیاز بیمار قادر به تشخیص هوای سالم از ناپاک، تشخیص برخی بیماری های ریوی و دریافت دستورالعمل از پزشک و انتقال به کادر درمان است.

سحر صابری، مدیر فنی این شرکت در گفت وگو با ایسنا، محصول فناورانه این شرکت را دستگاه اکسیژن ساز دانست و گفت: این دستگاه یک ابزار کمکی جایگزین برای سیستم های قدیمی کپسول تامین کننده اکسیژن است که برای دامنه متنوعی از کاربران قابل استفاده است.

وی وظیفه اصلی این دستگاه را تولید اکسیژن تغلیظ شده دانست و افزود: میزان هوایی که در طول شبانه روز تنفس می کنیم، دارای 78 درصد نیتروژن، 21 درصد اکسیژن و یک درصد گازهای طبیعی دیگر است و با این دستگاه اکسیژن تغلیظ شده را تامین خواهد شد.

صابری با تاکید بر اینکه تولید دستگاه اکسیژن ساز بر اساس اصول استاندارد سازمان بهداشت جهانی و نیاز جامعه به درمان بیماران مبتلا به بیماری های تنفسی انجام شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه اکسیژن ساز با قابلیت تشخیص بیماری و تامین هوای سالم برای بیماران

ساخت دستگاه اکسیژن ساز با قابلیت تشخیص بیماری و تامین هوای سالم برای بیماران