مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:052023-01-18فرهنگي

اشتباه تلویزیون در ساخت برنامه های استعدادیابی و کاهش قصه گویی


متاسفانه تلویزیون به اشتباه به سمت جریان مسابقه های استعدادیابی پیش رفته و به این ترتیب تولیدات مبنی بر قصه گویی کاهش محسوسی داشته اند.

- رییس حوزه هنری کودک و نوجوان گفت: متاسفانه تلویزیون به اشتباه به سمت جریان مسابقه های استعدادیابی پیش رفته و به این ترتیب تولیدات مبنی بر قصه گویی کاهش محسوسی داشته اند.

علی جانباز رییس حوزه هنری کودک و نوجوان، در گفت و گو با خبرنگار مهر ، گفت: از جشنواره قصه گویی می توان به مثابه یک فناوری نرم مؤثر یاد کرد که هنوز به دستاوردها و تاثیراتش پی نبرده ایم.

برگزاری این جشنواره، اتفاق خوبی است و بهره مندی های جدی تمدنی با خود به همراه دارد که متأسفانه هنوز برداشت های خوبی از آن نداشته ایم.

در واقع جشنواره قصه گویی در عرصه نوین فرهنگی همانند یک فناوری است که می توان از دل آن بسیاری از اتفاقات فرهنگی را بیرون کشید تا کارآمدی داشته باشد.

وی افزود: اساساً ما در کشور با مشکل تولید محتوا مواجه هستیم و گرفتاری هایی در سبد مصرف فرهنگی کودکان و نوجوانان در لایه های متعدد فرهنگی، هنری، رسانه ای داریم.

این روزها بسیار درباره مشکل تولید محتوا برای کودکان و نوجوانان صحبت می شود و این که خوراک محتوایی فرهنگی، رسانه ای مناسبی در اختیار ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه تلویزیون در ساخت برنامه های استعدادیابی و کاهش قصه گویی

اشتباه تلویزیون در ساخت برنامه های استعدادیابی و کاهش قصه گویی