مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:052023-01-18سياسي

فراخوان ثبت نام در نشست تبادل فناوری جهان اسلام منتشر شد


فراخوان ثبت ­نام در نهمین دوره از برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) خطاب به دانشمندان واجد شرایط در جهان اسلام منتشر شد.

- فراخوان ثبت ­نام در نهمین دوره از برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) خطاب به دانشمندان واجد شرایط در جهان اسلام منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهمین برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری با موضوع های سلامت، انرژی، محیط زیست و ارتباطات علم: با تاکید بر فناوری های خلاقانه و نوآورانه از 25 تا 27 بهمن ­ماه 1401 در آنکارا، ترکیه به طور مشترک از سوی بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و دانشگاه فنی خاورمیانه برگزار خواهد شد.

متقاضیان حضور در این برنامه می توانند با مراجعه به تارنمای www.

step.

mstfdn.

org/join/form فرم ثبت نام را تکمیل و ارسال کنند.

به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی(ص)، مهمترین هدف این برنامه گردهم آوردن ذهن های درخشان برای پیشبرد نشست­ هایی است که به یادگیری و الهام بخشی در زیست بوم علم، فناوری و نوآوری یاری می رساند؛ از این رو برنامه های این نشست شامل سخنرانی های کلیدی، پنل های گفت وگو، میزگردها، کارگاه ها، بازدیدها و تورهای فرهنگی و فناوری است.

برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری که توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) راه اندازی شده، بستری است برای گشودن باب گفتگو پیرامون علم، فناوری و نوآوری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ثبت نام در نشست تبادل فناوری جهان اسلام منتشر شد

فراخوان ثبت نام در نشست تبادل فناوری جهان اسلام منتشر شد