مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:252023-01-18فرهنگي

اعضای هیأت انتخاب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی امینی با اشاره به فضای خاص و ویژه برپایی این دوره جشنواره، گفت: امسال شرایط متفاوت آماده سازی فیلم ها و برنامه های اجرایی، - دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام اسامی هیٲت انتخاب این دوره، از اعلام اسامی فیلم های بخش سودای سیمرغ تا پنجم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی امینی با اشاره به فضای خاص و ویژه برپایی این دوره جشنواره، گفت: امسال شرایط متفاوت آماده سازی فیلم ها و برنامه های اجرایی، سبب شد همکاران من در ستاد جشنواره، تلاش مضاعفی داشته باشند تا بتوانیم در بخش های مختلف، شاهد رویدادی مطلوب و کیفی باشیم.

وی در ادامه گفت: جشنواره چهل ویکم با شعار اخلاق، امید و آگاهی برگزار می شود و خوشبختانه بر اساس این چشم انداز و با مساعی مدیران فرهنگی و هنرمندان سینمای ایران، آثار خوبی به این دوره جشنواره رسیده است و حضور این فیلم ها یک جشنواره پرشور و پرنشاط را نوید می دهد.

دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همچنین با معرفی اعضای هیٲت انتخاب جشنواره چهل ویکم گفت: هیٲت انتخاب این دوره را آقایان حبیب احمدزاده (نویسنده و کارگردان)، دکتر رضا پورحسین (استاد دانشگاه و مدیر فرهنگی)، روح الله سهرابی (نویسنده، کارگردان و مدیر کل اداره نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیأت انتخاب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

اعضای هیأت انتخاب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند